joi, 24 septembrie 2015

Haul - câteva cumpărături



Ori de câte ori am mai mult timp liber, îmi place să merg la shopping, chiar dacă nu dispun de un buget mare. Mă pierd printre rafturile magazinelor, vânez promoții, citesc etichete și descopăr produse interesante. O astfel de zi am avut în weekendul trecut și m-am gândit să vă împărtășesc câteva gânduri în legătură cu ceea ce mi-am ales.





Voi începe cu cel mai dorit produs, și anume fondul de ten Mat Touch de la Flormar.


Aveam nevoie de un fond de ten care să se potrivească pielii mele bronzate. Mă săturasem să tot încerc să ajustez culoarea fondului de ten folosind bronzerul. Am mers la un stand Flormar din Grand Arena Berceni și vânzătoarea m-a ajutat să-mi aleg nuanța potrivită. De cum am ajuns acasă, l-am și aplicat pe ten pentru a vedea cum se comportă. Vă pot spune că-mi place foarte mult deoarece nu oferă senzația de piele încărcată. Se aplică ușor, are un grad ridicat de acoperire, însă nu prea știu ce să zic despre efectul de matifiere. Nu mi se pare a matifia puternic, dar mie îmi place deoarece nu-mi doresc un ten foarte mat. Prețul produsului a fost de 57 lei.



Din Carrefour mi-am luat acest scrub cu zahăr și shea de la Thai Spa. Este foarte exfoliant, dar și hidratant. Îmi place mult! Produsul a costat în jur de 20 lei.




Tot în Grand Arena am văzut un stand cu parfumuri Infinite Love, brand ce reproduce parfumuri celebre, dar la prețuri mult mai mici. Mi-am ales un dupe al parfumului Si deoarece este preferatul meu. Am optat pentru varianta mică pentru că am dorit să testez calitatea produsului. Am fost impresionată să constat că parfumul rezistă mult pe piele. Am plătit 15 lei pentru 8 ml. Îmi place mult și cred că voi cumpăra și varianta full size.


Bineînțeles că am ajuns și în Jumbo. De acolo mi-am luat următoarele lucruri:
- agendă/caiet Hello London- 7 lei



- set cleștișori pentru păr - 2,99 lei



 - set de coșulețe - foarte utile pentru a-mi păstra accesoriile pentru păr - 3,99 lei



 - lumânare parfumată Retro Glamour (miroase superb! - a costat 5,99 lei) + suport metalic (este foarte elegant - a costat 4,99 lei) - nu am ars încă această lumânare deoarece doresc să mă mai bucur de ea ca și decor, însă odată cu lăsarea serilor reci de toamnă, voi crea o atmosferă mai caldă și mai relaxantă cu ajutorul acesteia.




Ultimul produs cumpărat a fost o cutie de vopsea de la Garnier Color Sensation. Folosesc des acest brand deoarece îmi place că are putere mare de acoperire, este rezistentă și îmi hidratează firul de păr. De data aceasta am ales nuanța Șaten Glacial deoarece mi s-a părut foarte potrivită pentru toamnă. Prețul unei cutii este de 12 lei.





Să aveți parte de o zi frumoasă!
Spor în toate!
xo xo xo 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu