luni, 12 octombrie 2015

DIY: Lac de unghii cu sclipici


În ultima vreme am văzut, în mai multe cataloage de produse gen Avon, diferite variante de oje cu sclipici. Unele dintre ele aveau prețuri destul de mari, așa că m-am gândit să-mi fac singură un lac de unghii cu sclipici. Am mers în Jumbo și am găsit un set drăguț cu sclipici în nuanțe de roz și mov, precum și un top coat pe care am sfârșit prin a nu-l mai folosi deoarece este foarte bun și prefer să-l aplic peste oje deoarece le ajută să se usuce mult mai repede și să fie mai rezistente. Am folosit în schimb un lac de unghii incolor de la Orkide. Iată ce a ieșit!



Setul de sclipici a fost foarte ieftin (3,99 lei). Pentru lacul preparat de mine, am folosit două pliculețe în nuanțe de mov (ultimele două din partea de jos)  pentru că mi-am dorit ca particulele sclipitoare să fie mai dense. 


Am aplicat lacul de unghii pe inelar pentru că am fost nerăbdătoare să văd cum arată. La acel moment aveam pe unghii o ojă Nicole by OPI, în nuanța Still into pink. Rezultatul m-a încântat foarte mult și sunt nerăbdătoare să folosesc și celelalte nuanțe.


Vă doresc o săptămână productivă!
Kisses!
xo xo xo 

2 comentarii:

  1. Ce dragut e sclipiciul. trebuie sa ajung si eu odata la Jumbo. Prea au lucruri misto. ;) Si eu mai experimentam in trecut tot felul de chestii printre care si experimente cu oje :D pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sclipiciul. Doua pliculete sunt suficiente pentru a obtine un lac de unghii cu particule sclipitoare ce imbraca frumos unghia. Un singur strat este suficient.

      Ștergere