sâmbătă, 31 octombrie 2015

eMag haul: Epilator facial Braun



După cum bine știți, îmi place să fac cumpărături online, iar site-ul eMag îmi oferă posibilitatea de a alege dintr-o gamă diversificată de produse.



Week-end-ul acesta am profitat de reducerile oferite de acest magazin virtual și am achiziționat un epilator facial Braun la prețul de 212,99 lei. (click aici)



După o primă utilizare, am constatat că:
- epilatorul îndepărtează eficient firele subțiri de păr, fără a provoca iritații puternice ale pielii feței;
- peria facială este blândă cu tenul, lăsându-l fin și curat.




Epilatorul este ușor de utilizat, iar peria poate fi clătită cu apă caldă.

Setul conține:
- cap pentru epilare;
- capac de protecție pentru capul de epilare;
- perie pentru curățarea tenului;
- o perie de schimb.


Voi continua să utilizez acest produs și, în cel mai scurt timp, voi reveni cu un review detaliat.
Până atunci, bucurați-vă de toamnă și nu uitați să profitați de week-end-ul Halloween de la eMag!

xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu