miercuri, 28 octombrie 2015

Produse terminate în luna octombrie


Luna octombrie este deja pe sfârșite. Sincer, nu știu unde zboară timpul deoarece mi se pare că zilele trec mult prea repede...
Astăzi doresc să vă prezint produsele terminate în ultima vreme. Nu sunt foarte multe, însă eu mă străduiesc în continuare să rezist tentației de a cumpăra cosmetice. Încerc să mă limitez la strictul necesar și să recumpăr doar produsele de care am neapărată nevoie.





Am terminat două produse Cien: deodorantul spray Invisible 48 hrs și spuma de ras pentru pielea sensibilă. Ambele mi-au plăcut mult și vor fi recumpărate. Deodorantul nu lasă urme albe și nu conține alcool, iar spuma de ras este ieftină și permite o epilare ușoară.



Am terminat și două produse cumpărate din Cora: deodorantul Tesori D'Oriente Orchidea della Cina miroase foarte bine, combate mirosul transpirației și are un parfum persistent; crema de mâini Nivea Anti Age se absoarbe rapid în piele și este hidratantă, însă efectele nu persistă. Voi recumpăra doar deodorantul Tesori.



Următoarele pe listă sunt două produse de machiaj: gelul pentru sprâncene de la essence și fondul de ten Acne Fighting Foundation de la e.l.f. Gelul pentru sprâncene oferă un aspect natural și aranjează firele de păr. Colorează discret, fiind perfect pentru un machiaj de zi. Mi-a plăcut și l-aș recumpăra, mai ales că prețul produsului este foarte avantajos. Cu fondul de ten de la e.l.f. am o relație love-hate deoarece iubesc anumite lucruri la acesta, cum ar fi gradul de acoperire și proprietățile antiacneice, însă nu-mi place textura produsului deoarece nu se așază bine pe piele, ci rămâne la suprafață și se transferă foarte ușor.



Am consumat și două dermatocosmetice: apa micelară Bioderma Sebium H2O și crema cu SPF 50 de la Uriage. Ambele mi-au plăcut și le-aș recumpăra, chiar dacă prețurile acestora nu sunt tocmai mici. Apa micelară curăță foarte bine și este blândă cu pielea, nu o usucă și nu o irită. Crema a fost cel mai bun produs cu SPF ridicat pe care l-am folosit până în prezent: hidratează, protejează de razele UVA și UVB, luptă împotriva petelor pigmentare și nu blochează porii.

Acestea sunt produsele consumate în luna octombrie. Sper să continui în același ritm și să revin cu o postare asemănătoare și în luna următoare.

Kisses!
xo xo xo 

2 comentarii:

  1. Si mie mi-a placut mult apa micelara Bioderma. Sa o incerci si pe cea verzulie de la Garnier, imi scapa numele acum, insa e cam la fel si la un pret bun.

    RăspundețiȘtergere