luni, 23 noiembrie 2015

Tip of the day - Primer pentru machiaj


Postarea de astăzi va fi dedicată unui produs foarte ieftin, dar care este un primer excelent. Am auzit despre el pe youtube deoarece câteva fete l-au încercat și l-au recomandat ca fiind foarte bun.



Produsul despre care doresc să vă vorbesc este... un balsam after shave pentru bărbați. Da, ați auzit bine. Este vorba despre Nivea Man, varianta pentru piele sensibilă ce nu conține alcool.



Zilele trecute mă uitam pe youtube la un clip dedicat acestui produs și mi-am amintit că, în urmă cu o lună de zile, mi-am cumpărat și eu acest balsam și doream să vă vorbesc despre el.

Ce am constatat?
- are un miros discret, ce nu deranjează deoarece dispare imediat după aplicare
- se absoarbe rapid în piele
- nu formează peliculă grasă
- conține mușețel și hamamelis
- nu conține alcool, fiind perfect pentru pielea sensibilă
- al doilea ingredient de pe listă este glicerina, de aceea balsamul acesta este un primer excelent. Fixează machiajul și îi prelungește rezistența.
- din păcate nu diminuează porii
- produsul are un preț foarte avantajos: 17 lei/ 100 ml

Am testat balsamul after shave de la Nivea și mi-a plăcut foarte mult ca și primer. Săptămâna aceasta am fost în excursie la Sinaia și am purtat machiaj de la primele ore ale dimineții până seara târziu. Am constatat că fondul de ten s-a păstrat frumos pe piele, precum și bronzerul. Chiar și producerea sebumului a fost ținută sub control. Îmi place că nu irită pielea, nici nu cauzează acnee, de aceea voi continua să-l folosesc. Vi-l recomand și vouă!

O săptămână frumoasă tuturor!
xo xo xo 

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut interesant produsul. Am auzit mai multe fete vorbind despre el si mi-am propus sa-l incerc, mai ales ca are un pret foarte accesibil.

      Ștergere
  2. Foarte interesant ce poate sa faca produsele baietilor si pentru noi fetele ;)pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant! Așteptăm sa aud de primerul de la Elf , cand am citit 'accesibil', care sta ratacit într-un portfard, fără a fi măcar testat:) Ideea e cu atât mai interesantă , abia aștept sa merg la pradat dulapul cu treburi de barbierit, sa vad daca noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primerul de la e.l.f. nu mi se pare a face o treaba prea buna. Sper sa ai ocazia sa testezi produsul despre care am vorbit in articol si sa-ti placa!

      Ștergere