duminică, 10 ianuarie 2016

Produse esențiale pentru iarnă



Magia sărbătorilor de iarnă a trecut și ne-au rămas doar zilele friguroase și soarele palid care abia străpunge perdeaua de nori zgribuliți de gerul de afară. Cu toate acestea, putem să ne bucurăm de momentele de relaxare în haine pufoase, moi și de atmosfera învăluită de un parfum discret de aromaterapie.


Astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre produsele mele esențiale ale acestui sezon rece, deoarece ador să mă răsfăț cu produse intens hidratante și să mă ascund de ger în haine călduroase.


Haina de blană reprezintă un element de vestimentație esențial în anotimpul iarna. Hăinuța maro este potrivită pentru a fi purtată în fiecare zi la serviciu deoarece este călduroasă, lejeră și plăcută la atingere.


Aceasă haină este mai elegantă, de aceea eu o port la ocazii speciale, peste o rochiță neagră. De asemenea, dă o notă de feminitate ținutei.


În această iarnă prefer să îmbrac pulovere albe, pufoase și moi, de aceea am adăugat la colecția mea acest articol.


Eșarfele și șalurile mă protejează de vânt și frig. Fularul din imagine l-am cumpărat din H&M  deoarece este confecționat dintr-o țesătură groasă și moale.


În ceea ce mă privește, îmi este tare greu să port pe umăr genți cu toarte mai scurte peste haină. Prefer gențile cu toartă lungă deoarece nu trebuie cărate în mână.
 Mănușile sunt un must-have în sezonul rece, iar acestea în culoarea vișiniu sunt preferatele mele.



Seara, când ajung acasă de la serviciu, ador clipele de relaxare însoțite de aroma îmbietoare a lumânărilor Zen. Îmi plac variantele: Harmony (miroase a vanilie) și Peace of mind (miroase a citrice).



 După o zi lungă de stat în picioare la serviciu, picioarele mele iubesc acești papuci moi și călduroși! ^_^


 Pielea are și ea de suferit pe timpul iernii, așa că hidratarea acesteia este esențială. 
Loțiunea de corp de la Neutrogena cu extract de fragi nordici hrănește și catifelează pielea, având o textură light ce se absoarbe rapid în piele.
Untul de corp de la Dove Intensive Nourishment are un parfum subtil, plăcut, o textură mai consistentă care lasă pielea fină la atingere.


 Se știe că vitamina E are multe beneficii asupra pielii. Este un antioxidant puternic, fiind ideal pentru regenerarea acesteia și combaterea ridurilor fine. Îmi place să folosesc batonul cu vitamina E de la Reviva Labs deoarece se aplică ușor și rezultatele nu se lasă așteptate. De asemenea, nu trebuie să uităm de pielea mâinilor care suferă din cauza frigului. Soluția este un gest de hidratare intensă care poate fi oferit de crema cu lapte și miere de la Oriflame, o cremă cu un parfum plăcut și o textură densă ce lasă pielea catifelată.


Acestea sunt produsele care îmi fac zilele de iarnă mai frumoase, care mă răsfață și mă protejează de furia frigului de afară.

Vă îmbrățișez cu drag!
xo xo xo 

2 comentarii:

  1. De unde ai luat lumanarile Zen?
    Sunt foarte chic hainele tale de blana. Imi caut si eu una, dar inca n-am gasit nimic care sa-mi vina bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumanari Zen se gasesc in magazinul Bam Boo. Au foarte multe lucruri interesante. De curand am descoperit ca au si magazin online. xo

      Ștergere