vineri, 5 februarie 2016

Produse terminate - Ianuarie 2016


Zilele trecute, în timp ce făceam curățenie generală, am dat peste borseta în care îmi țin produsele consumate. Am mai adunat câteva recipiente golite și de prin baie, așa că mi-am spus că trebuie să fac o postare dedicată acestui subiect, astfel încât să mă pot descotorosi de lucrurile inutile pe care le-am colecționat în luna ianuarie.


Produsele terminate în luna ianuarie sunt următoarele:


  • Șampon Teo Botanical Shine Olive Oil - este destinat părului gras, conține urzică și ulei de măsline, curăță bine părul și are un preț foarte accesibil: 4 lei pentru 400 ml produs. Mi s-a părut a fi un șampon ok, nu am ce să-i reproșez. Nu a făcut minuni pentru părul meu, însă nici nu l-a uscat. 
  • Șampon Schauma Fresh it Up! - conține lapte de floarea pasiunii, este destinat părului gras la rădăcini și cu vârfuri uscate. Miroase foarte bine, curăță părul, însă nu am observat îmbunătățiri în ceea ce privește hidratarea firului de păr, nici prelungirea perioadei în care părul se menține curat, fără a se îngrășa.



  • Șervețele demachiante Essence My skin - mi-au plăcut pentru că nu au fost uscate și pentru că au curățat foarte bine machiajul. Le-aș recumpăra, însă nu le-am mai văzut prin magazine. 




  • Gel spumant demachiant Gerovital Happiness, pentru ten gras/mixt - conține extract de afine, ceea ce conferă produsului un miros foarte frumos. Mi s-a părut a fi un demachiant mediocru, îndepărtează machiajul feței, dar nu și pe cel al ochilor, nu face multă spumă, însă nu mi-a iritat pielea și nici nu a uscat-o excesiv.



  • Body Salt Scrub Guava de la Freeman - este scrubul meu preferat pentru că exfoliază foarte bine. Nu îmi plac produsele foarte abrazive, mi se pare că îmi zgârie pielea, de aceea prefer produsele exfoliante pe bază de sare.
  • Exfoliant facial Rosa Mosqueta de la Babaria - mi-a plăcut mult deoarece conține particule nu foarte abrazive, fiind perfect pentru uz zilnic. Lasă tenul foarte catifelat și hidratat.



  • Șampon pentru bebeluși Dalin - îl folosesc pentru a-mi curăța pensulele pentru machiaj. Curăță bine și nu este agresiv cu perii pensulelor, astfel încât aceștia rămân foarte moi la atingere.



  • Spray pentru fixarea machiajului de la Avon - nu mi-a plăcut deloc pentru că face machiajul să pară făinos. Nu voi recumpăra produsul. Mi-ar plăcea să găsesc un spray de fixare mai bun, care să conțină și SPF. Din păcate nu am văzut pe site-urile de la noi din țară un astfel produs, ci doar la câteva fete de pe youtube.


  • Murad Clarifying Cleanser Blemish Control - este un produs foarte bun, eficient în tratarea tenului problematic. Curăță foarte bine pielea și conferă un ușor efect mentolat, răcoritor. Singurul dezavantaj este prețul ridicat al produselor Murad.



  • Dark Spot Minimizing Serum de la Sephora - din păcate nu a avut efecte vizibile asupra petelor pigmentare, deci nu îl consider un produs eficient. Nu îl recomand.



  • Dizolvant cu acetonă de la Farmec - îndepărtează oja foarte bine și nu usucă unghiile excesiv. Îmi place produsul, mai puțin ambalajul care nu este foarte practic.
  • Top coat Evelyn din Jumbo - mi-a plăcut mult pentru că se usucă foarte repede și face unghiile foarte lucioase, uniformizează culoarea ojei și conferă aspectul unei manichiuri realizate cu gel. Îl voi recumpăra, mai ales că am plătit pe el doar 5 lei.

Acestea au fost produsele terminate în luna ianuarie. Sper ca micile review-uri să vă fie utile!

Weekend frumos!
xo xo xo 


4 comentarii:

  1. dupa dark spot de la Sephora m-am uitat si eu dar nu eram pre ahotarata ca merita, bine pana la urma ca nu l-am cumparat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pierdut nimic... Din punctul meu de vedere, acest produs nu are niciun efect supra petelor.

      Ștergere
  2. ai o adevarata recolta de produse consumate. :))) am avut si eu ceva material pentru un articol luna asta. :)
    Am o masca Freeman care imi place mult dar nu o folosesc prea des. Dar mi-ai adus aminte de ea. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au strans intr-adevar multicele pentru ca trec foarte repede prin sampoane si demachiante. Luna trecuta am avut unghiile date cu oja in fiecare zi, asa ca am consumat si multa acetona. Sunt curioasa despre ce masca vorbesti. Nu le-am prea incercat pe cele de la Freeman, cu exceptia unui scrub/masca ce continea carbune. Pupici!

      Ștergere