luni, 7 martie 2016

Cumpărături de pe Dasha



În urmă cu câteva săptămâni am plasat o nouă comandă pe site-ul Dasha deoarece aveam nevoie de o geantă încăpătoare și rezistentă în care să-mi port toate documentele pentru serviciu. Pe lângă acest articol, am adăugat în coș și o mască pentru păr de la Oyster.



În timp ce răsfoiam paginile site-ului, privirea mi-a fost atrasă de geanta Alan, o geantă care corepundea cerințelor mele.


Preț: 145 lei

Dimensiuni: 
înălțime (fără toartă) - 29 cm;
lungime (toartă) - 22 cm;
lungime (bază) - 29 cm;
lungime (în partea de sus) - 42 cm;
lățime - 14 cm.

Sunt foarte bucuroasă că această geantă face parte din colecția mea deoarece materialul este unul de calitate, fiind foarte rezistent. Chiar dacă geanta poate fi purtată fără probleme pe umăr, aceasta este prevăzută și cu o toartă mai lungă. Materialul din interior este animal print, ceea ce îmi place pentru că ador printul leopard. 


 Având părul uscat, sunt mereu în căutare de noi produse intens hidratante. Am decis să încerc masca pentru păr cu miere de la Oyster.


Acest produs are un miros plăcut, lasă părul mătăsos și hidratat. Pe site masca este la reducere: 51,85 lei pentru 1000 ml (o găsiți aici). Un preț bun pentru o cantitate generoasă de produs! ^_^
După mai multe utilizări, voi reveni cu un review pentru această mască de păr. Am citit multe articole în care produsele Oyster sunt lăudate, așa că sper ca masca să nu mă dezamăgească.


Să aveți o primăvară frumoasă!
Vă îmbrățișez cu drag!
xo xo xo

8 comentarii:

  1. Sunt bune produsele Oyster, am avut și eu șampon și mască reparatoare de la acest brand. Si ale mele miroseau foarte plăcut, am adorat aroma lor!
    Îmi place geanta, se vede că este de calitate buna. Sa o porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos! Eu nu am mai testat brandul Oyster, insa acum ca mi-ai impartasit parerea ta, sunt mult mai nerabdatoare sa testez masca. xo

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa geanta, sa o folosesti cu drag! Am auzit de firma Oyster, dar pana acum n-am incercat nimic de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine este prima oara cand testez vreun produs Oyster. Sper sa-mi placa. xo

      Ștergere
  3. Ai incercat sa bagi dosare de dimensiune A4 in geanta asta? Incap?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Majoritatea documentelor mele sunt de dimensiune A4 si incap fara probleme in geanta. Te pup!

      Ștergere
  4. Draguta geanta! :)
    Sa ne scrii despre masca de par!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere