luni, 21 martie 2016

Cumpărături de pe site-ul iHerb



Se pare că nu pot sta prea mult timp departe de site-ul iHerb. Produsele naturale care au efecte benefice pentru piele, dar și prețurile accesibile sunt ca un magnet ce mă atrage în a face cumpărături în acest loc minunat.
De data acesta, am cotrobăit prin categoriile dedicate accesoriilor pentru machiaj și prin cea dedicată gustărilor sănătoase.



Iată ce mi-am ales! (>‿◠)✌


Burete pentru aplicarea fondului de ten Real Techniques - 24 de lei
Am văzut nenumărate filmulețe pe youtube în care fetele foloseau și lăudau acest burete, de aceea m-am hotărât să-i dau și eu o șansă. Mă bucur că am făcut-o deoarece ajută fondul de ten, dar și corectorul să se aplice foarte bine, iar machiajul arată FLAWLESS.



Sora mea deținea deja această pensulă și la recomandarea ei (mereu îmi spunea că o iubește) , am hotărât să o achiziționez și eu.
Pensula retractabilă tip kabuki de la Real Techniques (40 lei) permite aplicarea fondului de ten, a corectorului, a pudrei, dar și a produselor pentru conturarea feței. Este perfectă pentru călătorii deoarece este prevăzută cu capac. Mie îmi place să o port în portfardul cu cosmetice pentru a-mi retușa machiajul peste zi, atunci când sunt la serviciu sau când călătoresc.



Am văzut pe youtube că fetele preferă chipsurile din mazăre. Știind că iHerb comercializează produse naturale, le-am căutat pe acest site și am fost foarte încântată când am găsit astfel de chipsuri (8,38 lei). Acestea au un gust deosebit (în sensul bun), conțin 25g de fibre, fiind mai sănătoase decât chipsurile pe care le găsim pe piață în țara noastră. Îmi plac foarte mult! 


Pe iHerb se pot găsi produse naturale și sănătoase pentru organismul nostru, multe dintre acestea la prețuri accesibile. Iubesc acest site!

Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo
(ɔ◔‿◔)ɔ ♥

11 comentarii:

  1. Si eu il iubesc!
    Sa te bucuri de cele cumparate. Buretelul doresc si eu sa il incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buretelul imi place. Este foarte moale. Eu il folosesc umed si obtin un finish natural, deloc incarcat. xo

      Ștergere
  2. habar nu aveam de cipsuri de mazare! interesant!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut interesant ingredientul principal, de aceea le-am si luat. Am observat ca multe fete de pe youtube le-au incercat. Mi-au placut si le-as recumpara. xo

      Ștergere
  3. Chiar eram curioasa sa vad ce ti-ai luat. N-am mai auzit de chipsuri din mazare pana acum , dar nu suna rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubesc acel buretel de la RT! Il am si eu de ceva vreme! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ai dat gata cu chips-urile.. neaparat le pun in cos la urmatoarea comanda. :)
    puuup!
    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este, sunt multe produse pe site. Eu am vazut chipsurile in clipuri de pe youtube. Buretelul este foarte moale, absoarbe excesul de produs, insa nu-l pot compara cu Beauty Blender pentru ca nu l-am incercat pe cel din urma. xo

    RăspundețiȘtergere