marți, 26 aprilie 2016

Noi cumpărături



Salutare, fete dragi!
Cum faceți față vremii mohorâte și reci? Eu sper să se arate cât mai curând soarele! Până atunci însă m-am mai înveselit la o sesiune de cumpărături. Am ales câteva produse pe care mi le doream de mult timp.


Mi-am reîmprospătat colecția de parfumuri cu noi arome primăvăratice, mai vesele și jucăușe.
Primul magazin vizitat a fost cel de la Zara. Cum nu m-am putut limita la un singur produs, am cumpărat trei. ^_^

1. Apă de toaletă Zara Musk For a Perfect Walk
- o aromă deosebită, ușoară, proaspătă, verde, cu note de citrice, dar sofisticată
- note: mosc, citrice, lăcrămioare
- preț - 40 lei/ 100 ml

 2. Apă de toaletă Zara Red Vanilla
- am recumpărat acest parfum în varianta de 30 ml pentru a-l purta în poșetă
- parfumul este dulce, floral, fructat, elegant, însă nu copleșitor
- note: pară, coacăze negre, vanilie, patchouli, pralină și boabe de tonka
- preț - 30 lei

3. Apă de parfum Zara Woman Gold
- parfum floral și elegant, perfect pentru primăvară
- note: caramel, căpșună, vanilie și mosc 
- mi-am ales varianta de 100 ml pentru că mi-a plăcut foarte mult 
- preț - 60 lei


Din Sephora mi-am luat apa de parfum Eternity de la Calvin Klein
- note de vârf: mandarină, frezie și salvie
- note de mijloc: iasomie, trandafir, lăcrămioare, gălbenele, narcisă, crin
- note de bază: mosc, patchouli, santal și ambră
- este un parfum deosebit, inconfundabil
- preț: 390 lei


Picături pentru deschiderea nuanței fondului de ten de la The Body Shop
- mi-am dorit aceste picături pentru a-mi ajusta nuanța fondului de ten atunci când nu sunt bronzată
- au o textură fluidă, ambalajul este prevăzut cu pipetă, ceea ce face aplicarea foarte ușoară
- voi folosi acest produs și voi reveni cu un review complet
- preț: 83 lei


Ultima achiziție este reprezentată de pantofii sport Generation 3 de la Nike
- i-am luat din magazinul Deichmann
- am încercat și o variantă de la Adidas, însă nu erau la fel de comozi ca cei de la Nike
- am optat pentru o pereche mai colorată deoarece mi s-au părut mai veseli, mai potriviți pentru sezonul cald
- presimt că o să-i port mult pentru că sunt foaaaaarte comozi!
- preț: 200 lei


Vă doresc o zi frumoasă, cu multe zâmbete!
xo xo xo 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu