joi, 28 aprilie 2016

Review: Săpun lichid pentru față de la Clinique


În luna februarie am achiziționat pe de aoro un produs de îngrijire pentru față, și anume un săpun lichid de la Clinique. În tot acest timp, l-am folosit cu mare drag și m-am gândit ca astăzi să vă prezint părerea mea despre acest produs.


Cantitate - 200 ml / preț - 69 de lei (aici)

Recipientul este prevăzut cu pompiță, ceea ce împiedică irosirea produsului și facilitează utilizarea igienică a acestuia.
Eu am ales varianta pentru ten sensibil și foarte uscat, dar pe site am văzut și varianta pentru ten mixt și gras.
Produsul are o consistență cremoasă, nu irită ochii și hidratează pielea. Îl folosesc după demachiere pentru a curăța tenul în profunzime și a-l hidrata. După utilizare, pe piele rămâne o peliculă hidratantă. Îmi calmează tenul și nu îl irită. Este un produs foarte bun și cu siguranță îl voi recumpăra.



Vă pup!
Aveți grijă de voi!

xo xo xo 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu