miercuri, 4 mai 2016

Cumpărături de pe iHerb



Îmi place să fac cumpărături online, iar site-ul iHerb îmi oferă o varietate mare de produse, cât și prețuri accesibile. Ori de câte ori navighez pe site, nu ezit să vizitez și secțiunea Trial Products. Aici găsesc mostre sau chiar produse full size la prețuri convenabile.




De curând am plasat o comandă și am ales următoarele produse:



Pastă de dinți Power Smile de la Jason  (85 g - 9 lei) 
Pastă de dinți PerioBrite  (113 g - 4 lei) 

Cele două paste de dinți nu conțin îndulcitori sau coloranți artificiali, ci doar ingrediente naturale cum ar fi: mentă, mușețel, gălbenele, echinaceea, lavandă, ulei de măsline etc.
Aromele nu sunt puternice, iar gustul herbal nu mă deranjează.



Gel de curățare earth science (237 ml - 34 lei) 

 Este un produs paraben free ce conține uleiuri naturale de piersică și avocado. Are o textură cremoasă, fiind potrivit pentru tenul uscat și sensibil. Curăță și îndepărtează cu succes machiajul fără a lăsa pielea uscată. Nu irită ochii.



Spray antibacterian Clean Well  (30 ml - 11 lei)
Îl port în geantă și îmi place foarte mult deoarece are un parfum subtil de lămâie și hidratează pielea.

Loțiune de corp Attitude (30 ml - 2 lei)
Este un produs hidratant ce se absoarbe rapid în piele. Conține unt de shea și ulei de soia.

Folosesc cu drag toate aceste produse și deja mă gândesc să plasez o nouă comandă pe iHerb, mai ales că au o politică de recompensare a clienților fideli. 
Dacă sunteți la prima comandă pe site și doriți să beneficiați de o reducere de 10%, puteți folosi codul RIW809 sau WBL941. 
Spor la cumpărături! ^_^


Vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo



3 comentarii:

  1. Nici eu nu ocolesc secțiunea produselor trial, mereu găsesc ceva deosebit acolo și pun în coș 2 produse.
    Să te bucuri de cele achiziționate, pasta de dinți o am și eu și îmi place foarte tare. Pasta de dinți Jason a devenit preferata mea, nu m-aș mai întoarce la produsele similare din comerț.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pasta de dinti este foarte buna, iar persoanele cu gingii sensibile observa imediat diferenta. Ma bucur ca iHerb ne permite sa cumparam produse naturale la preturi decente. Te pup!

      Ștergere
    2. Da, exact! La gingii simt și eu diferența, de la pasta din comerț acestea mă ustură, dar cu pastele de dinți naturale nu am nicio problemă.

      Ștergere