duminică, 1 mai 2016

Easter pamper routine


După o perioadă în care toate am fost hărnicuțe, cred că este timpul să ne gândim și la noi. Astăzi doresc să vă arăt câteva produse pe care îmi place să le folosesc atunci când doresc să îmi ofer o îngrijire mai aparte.




O piele frumoasă începe cu exfolierea.

Scrub Salt and peppermint bark de la Lush



Este un exfoliant pentru corp potrivit pielii sensibile. Are un miros revigorant de mentă ce îmi trezește toate simțurile.



Scrub facial de la Acure


Am achiziționat acest produs de pe iHerb. Conține ingrediente organice, printre care: celule stem de argan, alge, fructe de acai, fructe de pădure, mușețel și aloe vera. Potrivit pentru uz zilnic deoarece nu agresează pielea.



Al doilea pas îl constituie hidratarea.

Balsam pentru corp Ro's Argan de la Lush



Conține ulei de argan, unt de cacao, unt de shea, ulei de migdale și nuci braziliene. Miroase absolut încântător și hidratează chiar și cea mai uscată piele. Se aplică sub duș pe pielea umedă, se lasă să acționeze și nu se clătește. Rezultatul? O piele ca de bebeluș.



Balsam leave - in și mască pentru păr Macadamia Natural Oil


Aceste două produse hidratează foarte bine părul, îl descurcă și îl lasă parfumat. Sunt unele dintre cele mai bune produse de îngrijire a părului pe care le-am folosit până în prezent.



Și acum... ceva amuzant pentru copilul din mine. ^_^


De pe iHerb mi-am cumpărat două săruri de baie ce conțin surprize. 
Prince or Frog are un miros revigorant de lămâie. Dino - Fizz conține fructe de pădure, iar parfumul este favoritul meu. 
Cele două săruri de baie au efect exfoliant și hidratant. 

Acestea sunt produsele cu care m-am răsfățat zilele trecute, produse care îmi plac și pe care le recomand.


Să aveți parte de un Paște fericit împreună cu cei dragi!
Hristos a înviat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu