miercuri, 18 mai 2016

The Body Shop Shade Adjusting Drops Lightening - review


Salutare, fete dragi!

De curând mi-am cumpărat de pe iHerb un fond de ten de la Neutrogena și, pentru că nu sunt bronzată, nuanța aleasă s-a dovedit a fi prea închisă pentru mine. Soluția pe care am găsit-o pentru a putea folosi fondul de ten achiziționat a fost ajustarea nuanței acestuia cu ajutorul picăturilor de la The Body Shop. Le folosesc de aproximativ o lună de zile și mi-am făcut deja o părere despre acestea. Prin urmare, articolul de astăzi este dedicat produsului The Body Shop Shade Adjusting Drops Lightening.


- produsul are consistență lichidă și miros plăcut (acesta dispare imediat după aplicare)
- ambalajul din sticlă este prevăzut cu pipetă pentru a înlesni dozarea produsului
- fiecare picătură adăugată deschide culoarea fondului de ten cu o nuanță
- picăturile nu modifică proprietățile fondului de ten, nu îi slăbesc puterea de acoperire
- produsul lasă pielea catifelată, nu irită, nici nu încarcă porii
- preț: 83 lei

Concluzia:
The Body Shop Shade Adjusting Drops Lightening este un produs pe care-l recomand. Eu sunt foarte mulțumită de efectele acestui produs deoarece mă ajută să ajustez nuanța fondului de ten de-a lungul anului, în funcție de cât de bronzată este pielea mea.

Kisses!
xo xo xo 

3 comentarii:

  1. Foarte interesant produsul. Ma tenteaza si pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta decizie, nu am mai auzit de acest produs pana acum.

    M-am abonat la blogul tau si il urmaresc cu placere. Te astept si pe tine sa faci acelasi lucru. Sunt noua si ar insemna foarte mult pentru mine!
    http://passionforfashionbyt.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere